Libris Luisterboeken app

Staat je vraag er niet bij? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar 033-2532300 of een e-mail te sturen naar [email protected]

Ik ben het wachtwoord van mijn Libris account / Libris Luisterboeken app vergeten

Je kunt een nieuw wachtwoord instellen via onze website: www.libris.nl/inloggen. Links onder 'Ik ben al klant' en dan 'Wachtwoord vergeten'. Zodra het wachtwoord is gewijzigd, kun je opnieuw inloggen in de Libris Luisterboeken app.

Waarom kan ik geen luisterboeken kopen in de Libris Luisterboeken app op mijn smartphone of tablet?

Door nieuwe voorwaarden van Apple en Google is het niet meer toegestaan dat wij luisterboeken rechtstreeks in de Libris Luisterboeken app te koop aanbieden.

Je luisterboeken kun je aanschaffen via www.libris.nl met hetzelfde Libris account als je voor de Libris Luisterboeken app gebruikt. Na aanschaf komt het luisterboek dan vanzelf in de app terecht.

Zie je het luisterboek niet meteen? Dan ga je in de app naar ‘Mijn aankopen’ en klik je rechtsboven op het ronde pijltje om te synchroniseren.

Ik heb een andere vraag over mijn luisterboek of de Libris Luisterboeken app

Neem in alle andere gevallen contact op met onze klantenservice via ons e-mailadres [email protected] of telefonisch via 033-2532300 (ma t/m vr 09.00-17.00 uur).

Hostname: pro-mbooks2