De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 30,95

Dit artikel kun je momenteel niet via de website bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels.
Koop lokaal, ook online!
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
{{promotion.PromotionName}}

Van aankomend marketingmanagers wordt verwacht dat zij strategische beslissingen cijfermatig kunnen onderbouwen. Daarvoor moeten zij marketingtheorie koppelen aan praktijkgerichte strategische calculaties. Marktgericht calculeren biedt een helder en beknopt overzicht van juist die calculaties die onontbeerlijk zijn voor de marketingmanagementpraktijk. De talloze oefeningen zorgen ervoor dat het maken van deze calculaties al snel geen problemen meer oplevert. In dit boek komen achtereenvolgens de strategische calculaties van de marketingbegrippen markt, product, prijs, plaats en promotie aan de orde. Daarna volgt verdieping in de vorm van calculaties ten behoeve van marktonderzoek, beslissingscalculaties en de bcg-matrix. Elk hoofdstuk begint met een korte toelichting over de te verwerven leerdoelen en competenties en sluit af met een samenvatting en een lijst van kernbegrippen. Door de vele praktijksituaties komen de cijfers tot leven. De student kan de verworven competenties testen aan de hand van de competentietrainingen aan het eind van elk hoofdstuk. 'Het boek Marktgericht calculeren kan gezien worden als een waardevolle aanvulling op bestaande marketingliteratuur. De schrijvers zijn er op succesvolle wijze in geslaagd om op een zeer eenvoudige en overzichtelijke wijze de student inzicht te geven in strategische calculatorische marketingvragen. Een must voor iedere hbo-marketeer, maar ook zeer leerzaam voor de ervaren praktijkmanager.' (De heer Herman Derks Bc, werkzaam bij Instituut Scire bv)
ISBN
9789059319226
Vorm
Paperback
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
Druk
2e
Verschenen
15-01-2013
Taal
Nederlands
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris