De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 24,99

Op werkdagen voor 19:00 besteld, binnen 1 a 2 dagen thuisbezorgd
Gratis bezorging vanaf € 15,- binnen NL en BE
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 23 februari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

?Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn die consumenten die een merk maken of kraken? Waarom doen ze dat? Aanraders zijn van alle tijden. Ze geven gevraagd of ongevraagd hun mening en doen dat over alles. Ook over merken. Soms genuanceerd, soms ongezouten. Sinds het internet kregen ze nog een belangrijkere rol dan ze al hadden. In dit boek leest u hoe dat kon gebeuren, waar ze nu staan en waarom ze met de dag belangrijker worden. Aanraders die producten en diensten vanuit hun eigen ervaring loven of kraken, zijn de échte 'reclamemakers'. Mensenmedia vervangen massamedia, maar vormen allen samen weer een ander massaal medium. Betrouwbaarder. Overtuigender. Eerlijker. Sterker.Ik ben een aanrader geeft de visie van een ex-reclameman op de toekomst van marketing en reclame. En die veranderende toekomst is schitterend voor alle consumenten en voor de merken die zodanig excelleren dat ze collectief de hemel in worden geprezen.
ISBN
9789081516365
Vorm
Paperback
Uitgever
Lannoo Campus
Druk
1e
Verschenen
04-09-2012
Taal
Nederlands
Pagina's
200 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr1 : libris