We zijn open voor afhalen!

Naast het bezorgen van uw bestellingen, kunt u bij de meeste boekhandels nu ook gebruik maken van een afhaalloket, meer over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

Door de Brexit en de coronamaatregelen kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 29,90

Dit artikel kun je momenteel niet via de website bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels.
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

SEO – search engine optimization of zoekmachineoptimalisatie – is ‘hot’. De niet-betaalde, ‘organische’ zoekresultaten van vooral Google zorgen relatief goedkoop voor bezoekers naar je website. Hoe krijg je meer bezoekers? En hoe bereik je zo efficiënt mogelijk juist de mensen die relevant zijn voor jouw doelstellingen?
Zoekmachineoptimalisatie is een pakket aan maatregelen die je onderneemt om een website klaar te maken voor succes in zoekmachines. Zoekmachineoptimalisatie bestaat ruwweg uit het aanpassen van techniek en teksten op de site en het opbouwen van goede links naar je site toe. Het doel daarvan is dat via zoekmachines als Google zo veel en zo relevant mogelijk verkeer naar je website gestuurd wordt.

De auteurs van dit boek hebben jarenlange ervaring in het optimaliseren van websites voor zoekmachines. Deze praktijkkennis is door het hele boek verweven. Ze weten dat zoekmachineoptimalisatie niet bestaat uit het toepassen van een paar trucjes, maar ze delen in dit boek wel hun ervaring. Het boek is praktisch opgezet en beslaat alle basistechnieken voor zoekmachineoptimalisatie:
- Wat is zoekmachineoptimalisatie?
- Wat zijn keywords en hoe bepaal je deze?
- Hoe deel je de sitestructuur in?
- Hoe schrijf je de meest overtuigende titles, meta descriptions en bodyteksten?
- Wat is semantische HTML en hoe schrijf je deze?
- Hoe maak je leesbare URL’s en waarom zou je dat moeten doen?
- Hoe maak je een goed indexeerbare website?
- Wat is linkbuilding en hoe pak je dat aan?
- Welke linkbaitacties werken goed voor je website?
- Wat is web analytics en waarom wil je al die cijfers meten en weten?
- Wat is de rol van zoekmachineoptimalisatie te midden van andere online marketingtechnieken?
- Wat is blended search en hoe kan ik hiervan profiteren?

‘‘Dit boek blinkt uit in praktijkgerichtheid. Ik gebruik het bij een introductiecursus zoekmachinemarketing. Aan de hand van dit boek kunnen studenten zonder problemen hun eerste stappen als aankomend SEO-consultant zetten.’’
- Igor ter Halle, Hogeschool Windesheim
ISBN
9789059404519
Vorm
Paperback
Uitgever
Duuren Media, Van
Druk
2e
Verschenen
01-05-2010
Taal
Nederlands
Pagina's
181 pp.
Genre
Informatica & Exacte vakken
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris