De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Gebonden

€ 16,00

Dit artikel kun je momenteel niet via de website bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels.
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
{{promotion.PromotionName}}

Dit boek biedt wetenschappelijk onderzoekers een houvast bij mediacontacten. Omgaan met de media is een spel waarbij de betrokken partijen verschillende belangen en verwachtingen hebben. De resultaten van mediacontacten kunnen anders uitpakken dan gehoopt. Een feit is dat de wetenschap niet kan zonder de media. Publiek én politiek draagvlak zijn voor de toekomst van wetenschappelijk onderzoek van vitaal belang. Ook de financier van wetenschappelijk onderzoek verwacht dat onderzoekers via de media communiceren met het algemene publiek.Geslaagde media-aandacht begint met goede voorbereiding. Niet in iedere onderzoeker schuilt een 'spin doctor', die elke vraag van een journalist feilloos naar zijn hand weet te zetten. Maar de auteurs zijn ervan overtuigd dat iedere wetenschapper die goed op contact met de media is voorbereid, erin zal slagen zijn boodschap over te brengen aan het publiek. Met heldere overzichten, voorbeelden en praktische tips laat dit boek de onderzoeker zien over welke mogelijkheden hij beschikt, wat hij op verschillende momenten van journalisten kan verwachten, en welke valkuilen hij daarbij kan vermijden. De auteurs besteden tevens aandacht aan de rol van collega-onderzoekers, persvoorlichters en andere stakeholders.
ISBN
9789490608835
Vorm
Gebonden
Uitgever
Trichis Publishing B.V.
Druk
1e
Verschenen
11-02-2014
Taal
Engels
Pagina's
96 pp.
Genre
Algemeen
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris