De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 34,99

Op werkdagen voor 19:00 besteld, binnen 1-2 dagen thuisbezorgd
Gratis bezorging vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 23 februari 2021
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
{{promotion.PromotionName}}

Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping. Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins, cases en wetenschappelijke onderzoeken op gebied van online en het begrijpen van de moderne Customer Journey. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. In het HCC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engage), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat (Nurture) centraal. De digitale aanvullingen, zoals cases, presentaties en video's, de portal www.handboekconversie.nl en twittercare via @Conversieboek, benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online! Auteur Patrick Petersen - bekend als @Onlinemarketeer op Twitter - is door bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer van Nederland. Petersen is ervaren online marketeer, internationaal spreker, docent, blogger, vlogger en intensief contentcreator. Hij is bestsellerauteur van onder andere het Handboek Online Marketing en het Handboek ContentStrategie. Do you engage? "Inmiddels vindt al meer dan de helft van het commerciële oriëntatieproces online plaats, zowel in b2b als b2c. Als u dat weet en u wilt leads genereren of gelijk harde omzet, bedenk dan één ding: de conversie kan altijd beter! Hoe? Dat leest u in dit boek." Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School en Voorzitter Platform Innovatie in Marketing
ISBN
9789059409187
Vorm
Paperback
Uitgever
Van Duuren Informatica
Druk
2e
Verschenen
23-05-2016
Taal
Nederlands
Pagina's
224 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris