De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 33,99

Op werkdagen voor 19:00 besteld, binnen 1 a 2 dagen thuisbezorgd
Gratis bezorging vanaf € 15,- binnen NL en BE
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 23 februari 2021
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
{{promotion.PromotionName}}

De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een mixed reality. Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience. Het unieke boek Mobile Customer Experience & Mixed Reality is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business & Finance. Het crossmediale boek, met voorwoord van drs. Hans Molenaar, kent een begeleidende website en veel visuele bijlagen die ook het boek zélf tot een crossmediale beleving maken. De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de oldskool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwde mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen. Leer augmented reality en virtual reality inzetten in de nieuwe path to experience die tot betere customer experience en mobile marketingresultaten leiden. Het inspirerende boek kent medewerking van diverse experts en biedt (Nederlandse) cases, onderzoeken, voorbeelden en inzichten uit de praktijk. "De regels en wetten, de modellen en methodieken, de definities en stellingen die ik vroeger tijdens mijn studie doornam, zijn achterhaald. Zo heeft ook de customer centricity een andere realiteit gekregen met de toetreding van belevingstechnieken, zoals augmented reality en virtual reality." - drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
ISBN
9789059409330
Vorm
Paperback
Uitgever
Van Duuren Media
Druk
1e
Verschenen
23-03-2017
Taal
Nederlands
Pagina's
304 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr2 : libris