Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty

Proceedings of the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Harlan E. Spotts Taal: Engels

Gebonden

€ 185,55

Afwijkende levertijd: 10-12 werkdagen
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty

Gebonden

€ 185,55

Nieuwe boeken gratis bezorgd t/m 31-12-2021 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren t/m 10 januari 2022
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad

This volume includes the full proceedings from the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Vancouver, Canada, entitled Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Jaws of Economic Uncertainty.
ISBN
9783319118444
Vorm
Gebonden
Uitgever
Springer International Publishing AG
Druk
1e
Verschenen
01-01-2014
Taal
Engels
Pagina's
353 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks2 : libris