Die Enkodierung Und Dekodierung Piktorieller Werbebotschaften

Ein Semiotisch-Kognitiver Ansatz

PODDIG, Frank Taal: Duits

Paperback

€ 49,95

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Der Autor verknüpft für den wichtigsten Kommunikationskanal der Werbung, die Bilder, zentrale Konzepte der Semiotik (z. B. Zeichen, Kodes) und der Kognitionswissenschaft (z. B. Schemata, mentale Modelle, Verarbeitungsebenen).
ISBN
9783824402731
Verschenen
01-01-2014
Bindwijze
Paperback
Pagina's
336 pagina's
Druk
1e
Taal
Duits
Auteur(s)
Geen recensies beschikbaar.
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks2 : libris