{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek

{{model.bookDetails.subtitle}}

{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



Bezorgen: {{model.bookDetails.deliveryMessage}}
Rockonomics

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen.
Voorraad onbekend.
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!

{{groupedMessages.textMessage}}:

{{shopName}}

Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

Twee biljoen legaal gestreamde songs in de Verenigde Staten in 2019, een paar supersterren die met elkaar het meeste geld in de popsector verdienen, slow ticketing en file-sharing die hun intrede hebben gedaan: de muziekindustrie is in korte tijd ingrijpend veranderd.
Paul McCartney, Taylor Swift, Rihanna, 50 Cent, Gloria Estefan, Billy Joel, Paul Simon en heel veel andere bekende popmuzikanten, maar ook managers en impresario's, laten zien hoe de muziekindustrie tegenwoordig werkt. Waar het (vele) geld mee wordt verdiend. Hoe het komt dat sommige artiesten een superster worden, terwijl even getalenteerde muzikanten anoniem en relatief arm blijven. Hoe de zwarte markt voor concertkaartjes ontstaat. Wat de volgende fase is in de streamingrevolutie.
De auteur heeft zich gebaseerd op vele interviews, een enquête onder ruim 1200 professionele musici en een uitgebreide data-analyse. Met Rockonomics geeft Alan Krueger een unieke inkijk in alle economische aspecten van de muziekindustrie, en hij laat zien dat ook óns leven door dezelfde economische principes wordt gevormd.

{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
pro-mbooks2 : libris