Mag het ietsje meer zijn?

Waarom jij als klant niet gezien wordt?

Alexander van Dijl Taal: Nederlands

Paperback

€ 24,95

Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, binnen 1-2 dagen bezorgd
Mag het ietsje meer zijn?

Paperback

€ 24,95

Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 binnen NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.
ISBN
9789402118117
Vorm
Paperback
Uitgever
Brave New Books
Druk
4e
Verschenen
31-01-2019
Taal
Nederlands
Pagina's
102 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks2 : libris