{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek

{{model.bookDetails.subtitle}}

{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



Bezorgen: {{model.bookDetails.deliveryMessage}}
Groeien naar lean & meaningful management support

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen.
Voorraad onbekend.
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!

{{groupedMessages.textMessage}}:

{{shopName}}

Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

Het is niet meer van deze tijd om voor één manager te werken. Het kost geld, tijd en flexibiliteit. Het houdt kennis delen en het maken van waardevolle verbindingen tegen. De klassieke baas-secretaresseverhouding zorgt voor een te persoonlijke werkrelatie, die weinig innoverend is, waardoor iedereen achterop raakt. De moderne secretaresse pampert niet meer 'haar' manager als individu, maar het team waarvan zij onderdeel uitmaakt en de hele organisatie, want daar voelt zij zich onderdeel van. Met het werken in shared service organisaties bespaar je kosten en gaat de kwaliteit van dienstverlening omhoog. Bovendien biedt het veel meer mogelijkheden aan secretaresses om hun talenten verder te ontwikkelen. Met een nieuwe rolverdeling komt de organisatie tot betere prestaties en dat is in het voordeel van de klant, burger, patiënt, leerling. Het boek biedt tal van handreikingen, best practices en praktijkcases voor het nieuw organiseren van managementondersteuning. Een onmisbaar boek voor iedereen die informatie en inspiratie wil opdoen voor de eigen organisatie. Een boek van de praktijk voor de praktijk.
{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks2 : libris