Als vriendelijk nou belangrijk is

met de Tolteken op pad naar klantgerichte publieke dienstverlening

Frank Faber Taal: Nederlands

Paperback

€ 20,00

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Excellente publieke dienstverlening is vriendelijk, snel en gericht op de behoefte van klanten. Dat is vanzelfsprekend, maar gaat niet vanzelf. Niet voor een dienstverlener en niet voor een publieke organisatie. Een dienstverlener kan met hulp van de inzichten van de Tolteken leren minder gevoelig te worden voor storende elementen. Vriendelijk zijn is te oefenen door een spiritualiteit van het dagelijkse leven te ontwikkelen die gericht is op persoonlijk evenwicht. Dan is een klantvriendelijke bejegening makkelijker vol te houden, ook als de omstandigheden minder ideaal zijn. Een organisatie kan leren klantgerichter te worden door meer van ‘buiten naar binnen’ te werken: eerst luisteren naar de behoeften van klanten en daarna realistische en concrete beloften (servicenormen) doen over de kwaliteit van de dienstverlening. Door deze servicenormen transparant en op de plek van de dienstverlening te openbaren, gaan medewerkers naar die servicenormen presteren. In de publieke sector wordt veel gesproken over klantgerichtheid, de klant centraal stellen en over bejegening. "Walk your talk!’ Met twee effectieve tools op pad naar klantgerichte dienstverlening, de inzichten van de Tolteken voor de dienstverlener en servicenormen voor de organisatie. Samen sta je sterker.
ISBN
9789058505767
Verschenen
05-11-2010
Bindwijze
Paperback
Pagina's
177 pagina's
Druk
1e
Taal
Nederlands
Auteur(s)
Formaat
24,1 cm x 17 cm x 1,1 cm
Gewicht
501 gram
Geen recensies beschikbaar.
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks2 : libris