{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek

{{model.bookDetails.subtitle}}

{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



{{model.bookDetails.deliveryMessage}}
Recruitment 3.0

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Op voorraad bij: {{model.bookDetails.physicalShopsWithStock[0].Name}}
{{shop.name}}
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

Recruitment via LinkedIn (2008) en Recruitment via sociale media (2014), beschreven een andere manier van personeel werven. Van ‘Klassiek reactief recruiten’ (eerst werven via advertenties, daarna de beste sollicitant selecteren) naar proactief vinden van de beste kandidaten in de immense profielendatabase van LinkedIn. En hoe je met behulp van ‘andere’ sociale media een sterk ‘employer brand’ kan opbouwen. Inmiddels zijn we beland in de derde generatie van digitalisering waarin sociale media en mobiele technologie gemeengoed zijn geworden. De fase van disruptieve technologieën die ook werving en selectie van personeel enorm en snel gaan verbeteren zoals artificiële intelligentie, machine learning, big data, blockchain, virtual reality en chatbots. De echte doorbraak ligt hier op het gebied van het beter selecteren van personeel; van een selectie op basis van het perfecte cv en motivatiebrief naar selectiemethoden met een voorspellende waarde van succes in een baan. Van fingerspitzengefühl van de selecteur naar vergaande automatisering met slimme software en op data gebaseerde selectie. Vandaar de titel van dit nieuwe boek, Recruitment 3.0. Dit nieuwe boek: *is een volledig herziene versie van de boeken ‘Recruitment via LinkedIn’ en ‘Recruitment via sociale media’; *beschrijft alle nieuwe disruptieve technologieën en hun toepassingen op het gebied van werving- en selectie van personeel; *is geschreven voor iedereen die naar het ‘Expertniveau’ van recruitment wil gaan.
{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
pro-mbooks2 : libris