Markenimagekonfusion ALS Managementherausforderung

Zum Problem Einer Gedachtnisbasierten Und Point of Sale Induzierten Verwirrenden Wahrnehmung Von Marken

Jan-Philipp Weers Taal: Duits

Paperback

€ 75,00

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Jan-Philipp Weers untersucht das Phänomen Markenimagekonfusion und die Bedeutung des Point of Sale für dessen Entstehung. Handlungsempfehlungen für das Markenmanagement bei Herstellern und Händlern werden aufgezeigt.
ISBN
9783834909497
Vorm
Paperback
Uitgever
Gabler Verlag
Druk
1e
Verschenen
01-01-2015
Taal
Duits
Pagina's
259 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks2 : libris