Zorgmarketing in de praktijk

succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg

S. van Leeuwen Taal: Nederlands

Paperback

€ 35,00

Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, binnen 1-2 dagen bezorgd
Zorgmarketing in de praktijk

Paperback

€ 35,00

Boeken gratis bezorgd vanaf € 15,- binnen NL en BE
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad

"Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel.

In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthema’s de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de uitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich gesteld zien.

'Zorgmarketing in de praktijk' bevat praktische handvatten voor het opstellen en invoeren van een marketingstrategie. Het boek legt de link tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen, en helpt zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Het boek bevat meer dan honderd marketingvoorbeelden van een breed scala aan zorgverleners.

'Zorgmarketing in de praktijk' is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips, en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo.

Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als onafhankelijk marketingadviseur in de gezondheidszorg. Hij begeleidt zorginstellingen bij het opstellen en uitvoeren van marketing-, CRM- en E-business-strategieën. Hij is verbonden aan verschillende opleidingsinstituten en initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform.

Mooie recensie van Zorgmarketing in de praktijk
<>Recensie Peter Vermeulen op managementboek.nl"
ISBN
9789023243250
Vorm
Paperback
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
Druk
1e
Verschenen
05-04-2007
Taal
Nederlands
Pagina's
159 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr1 : libris