{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek
{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



{{model.bookDetails.deliveryMessage}}
Kort en goed rapporteren

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Op voorraad bij: {{model.bookDetails.physicalShopsWithStock[0].Name}}
{{shop.name}}
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

Kort en goed rapporteren
Een mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goed
mee overweg? Vinden zij de gewenste informatie of het produkt dat zij
zoeken?
Ben Vroom testte vele websites bij gebruikers en zag wat er goed ging,
en wat fout. Hij stuitte regelmatig op stereotype gebreken die de effectiviteit
van de site ondermijnen. Op grond van zijn ervaringen maakte hij
deze checklist van punten waaraan een goede website moet voldoen.
Veel daaraan licht hij toe met voorbeelden uit de praktijk.
Dit Communicatie memo is bruikbaar voor iedereen die websites maakt
of betrokken is bij de ontwikeling en het onderhoud van websites, zoals
internetmanagers, webmasters, content managers, managers communicatie,
tekstschrijvers en ontwerpers. Het biedt onder andere houvast bij
het beoordelen van de kwaliteit van (concepten van) websites.
Dit Memo beperkt zich tot de punten die tijdens test doorslaggevend
blijken voor het functioneren van een website. Centraal staan: interessante
inhoud, gemakkelijke ontsluiting, leesbare teksten, groot gebruiksgemak
en snelle vindbaarheid op het internet. De techniek blijft buiten
beschouwing en de vormgeving komt alleen aan bod voor zover het een
goede werking ondersteunt.
Over de auteur
Ben Vroom is directeur van Ben Vroom Usability. Hij test websites bij
gebruikers en adviseert over de inrichting van webistes. Hij voert onder
andere de maandelijkse webtest uit voor de rubriek 'Link' in het blad
Communicatie.
Op www.benvroom.nl presenteert hij de lessen die uit de test getrokken
kunnen worden. Veel van dit materiaal is in dit memo verwerkt. Eerder
schreef hij: De Tekst Getest, Handleiding voor het testen van schriftelijk
materiaal: Van Gorkum, 1994)
{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
pro-mbooks3 : libris