Managing Corporate Brands

A New Approach to Corporate Communication

Marcos Ormeno Taal: Engels

Paperback

€ 90,95

Afwijkende levertijd: 10 - 12 werkdagen.
Managing Corporate Brands

Paperback

€ 90,95

Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad

Marcos Ormeño introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand management using corporate communication. He develops a managerial decision-making model that outdoes existing approaches for selecting communication tools due to its high degree of formalisation and its strong behavioural basis. An illustrative study supports the author's model and shows the importance of communication in building a corporate brand.
ISBN
9783835007819
Verschenen
01-01-2007
Bindwijze
Paperback
Pagina's
323 pagina's
Druk
1e
Taal
Engels
Auteur(s)
Formaat
21,1 cm x 14,9 cm x 2,7 cm
Gewicht
508 gram
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks2 : libris