Konsumentenvertrauen

Messung, Determinanten, Konsequenzen

Marcus M Neumann Taal: Duits

Paperback

€ 75,00

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Marcus M. Neumann analysiert das Konstrukt Konsumentenvertrauen. Dies ermöglicht Unternehmen, den Status Quo des Konsumentenvertrauens zu ermitteln und Maßnahmen zur Steigerung des Vertrauensniveaus zu entwickeln und deren Wirkung zu überprüfen.
ISBN
9783835007840
Verschenen
01-01-2007
Bindwijze
Paperback
Pagina's
248 pagina's
Druk
1e
Taal
Duits
Auteur(s)
Geen recensies beschikbaar.
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks2 : libris