{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek

{{model.bookDetails.subtitle}}

{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



{{model.bookDetails.deliveryMessage}}
Doing business in Africa

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Op voorraad bij: {{model.bookDetails.physicalShopsWithStock[0].Name}}
{{shop.name}}
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

Sub-Sahara Afrika biedt een uitdagende, vaak turbulente maar steeds meer vruchtbare bodem voor internationaal ondernemerschap. Nederlandse ondernemers hebben een lange geschiedenis in het Afrikaanse continent. Hun positie staat echter onder druk. Concurrenten uit opkomende landen als China, Brazilië en India betreden de markten met een lange-termijn visie, integrale aanpak en zakken geld. Wat is het antwoord van Nederlandse bedrijven op deze veranderende omstandigheden? In deze strategische gids verhelderen de auteurs uitdagingen en mogelijkheden voor ondernemers in Afrika. Aan de hand van talloze voorbeelden van prominente, kleine en grote Nederlandse bedrijven analyseren ze de kenmerken van succesvolle businessmodellen en geven ze praktische adviezen om met risico's en landenkeuzes om te gaan. De Engelstalige publicatie is het resultaat van uitgebreid onderzoek en de ervaringen van adviesbureau Berenschot, de Rotterdam School of Management (RSM) en de Netherlands-African Business Council (NABC).
{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks3 : libris