Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

N. Boomsma Serie: Financieel Juridische Reeks (2) | Taal: Nederlands

Losbladig

€ 44,50

Afwijkende levertijd: 1 - 2 werkdagen
Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

Losbladig

€ 44,50

Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad

Moet in een dagbladadvertentie waarin reclame wordt gemaakt voor hypotheken ook de kredietwaarschuwing 'Let op! Geld lenen kost geld' opgenomen worden? En welke reclame-uiting moet nu voorzien zijn van een risico-indicator? Dit zijn vragen waar reclamemakers in de financiële sector sinds de invoering van de Wft vaak mee te maken krijgen. Ook bedrijfsjuristen en medewerkers van complianceafdelingen die met de beoordeling van reclame- en marketingcampagnes zijn belast, worden met deze vragen geconfronteerd. In dit boek worden niet alleen alle wettelijke reclame- en marketingvoorschriften voor de financiële sector behandeld, maar ook regelgeving die voortvloeit uit zelfregulering zoals de Code Rendement en Risico en de Gedragscode Hypothecaire Financieringen. Daarnaast wordt in dit boek uitgebreid aandacht geschonken aan uitspraken van de Reclame Code Commissie. Deze geven een goed beeld van waar in de financiële praktijk de grenzen liggen van oneerlijke en misleidende reclame.
ISBN
9789055162796
Vorm
Losbladig
Uitgever
Uitgeverij Paris B.V.
Druk
1e
Verschenen
18-10-2010
Taal
Nederlands
Pagina's
150 pp.
Genre
Recht
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks3 : libris