Als jij de klant was ...

customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Nicolette Wuring Taal: Nederlands

Paperback

€ 14,95

Dit artikel kun je momenteel niet via de website bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels.
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die je jezelf als manager moet stellen.

'Als jij de klant was ...' ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

'Als jij de klant was ...' geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.
ISBN
9789058717221
Vorm
Paperback
Uitgever
Uitgeverij Thema
Druk
1e
Verschenen
01-07-2009
Taal
Nederlands
Pagina's
144 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr1 : libris