Handboek online marketing, editie 5

Patrick Petersen Taal: Nederlands

Gebonden

€ 49,90

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!

De HOM5 2018 editie is vernieuwd:
* Inclusief cijferupdates en redactie.
* 600+ pagina's en 70+ cases.
* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!

Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.

Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciële) economie.
ISBN
9789492196187
Vorm
Gebonden
Uitgever
Adfo Books
Druk
5e
Verschenen
20-05-2016
Taal
Nederlands
Pagina's
604 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks2 : libris