Het MerkMenu

zet in 11 stappen je organisatie onderscheidend op de kaart

Paul Kruijssen Taal: Nederlands

Paperback

€ 22,99

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Elke organisatie weet dat zichtbaarheid cruciaal is. Maar hoe laat je de wereld zien wat jouw bedrijf of instelling uniek maakt? En hoe zorg je ervoor dat je een consistent beeld uitstraalt? Met Het MerkMenu zet je in elf stappen je organisatie onderscheidend op de kaart. Dat doe je samen met de mensen die er werken - dat maakt Het MerkMenu zeer krachtig. Je start bij de identiteit en het imago. Want om je te onderscheiden, moet je eerst weten wat jou bijzonder maakt. Op basis daarvan ontwikkel je een creatief concept om te laten zien waar je staat. Door de uitvoering vervolgens te monitoren en zo nodig bij te stellen, zorg je ervoor dat je je communicatiedoelen behaalt en garandeer je dat je uitstraling blijft passen bij je identiteit. Dat smaakt naar meer! * Gezond menu met 'de schijf van vier': onderzoek, ontwikkeling, uitvoering en monitoring. * Boordevol praktische opdrachten om met je MerkTeam uit te voeren. * Geschikt voor grote en kleine organisaties, profit en non-profit. Paul Kruijssen is merk- en identiteitbouwer. Hij haalt het beste uit mensen en organisaties met zijn bureau P Projects, Mensen maken het Merk (sinds 1988). Zijn werkzaamheden liggen op het vlak van consultancy, concept en creatie. Ook is hij freelance docent in het hoger beroepsonderwijs.
ISBN
9789089653017
Vorm
Paperback
Uitgever
Van Duuren Management
Druk
1e
Verschenen
22-09-2015
Taal
Nederlands
Pagina's
176 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks2 : libris