Anzeigenmarketing Im Verlag

Eine Empirische Analyse Der Marketingressourcen Und Marketingkompetenzen Im Anzeigenmarketing Von Zeitschriftenverlagen

Richard Pelz Taal: Duits

Paperback

€ 89,95

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

Auf der Grundlage eines ressourcentheoretischen Ansatzes identifiziert Richard Pelz verlagsspezifische Marketingressourcen und -kompetenzen als wesentliche Erfolgsfaktoren des Anzeigenmarketings.
ISBN
9783835009721
Verschenen
01-01-2008
Bindwijze
Paperback
Pagina's
309 pagina's
Druk
1e
Taal
Duits
Uitgever
Auteur(s)
Geen recensies beschikbaar.
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks3 : libris