Social media marketing voor Dummies

Shiv Singh ; Stephanie Diamond Serie: Voor Dummies | Taal: Nederlands

Paperback

€ 19,99

Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, binnen 1-2 dagen bezorgd
Social media marketing voor Dummies

Paperback

€ 19,99

Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 binnen NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Bekijk winkelvoorraad

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.

Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.
ISBN
9789045353746
Vorm
Paperback
Uitgever
BBNC Uitgevers
Druk
3e
Verschenen
15-07-2017
Taal
Nederlands
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbooks3 : libris