{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek

{{model.bookDetails.subtitle}}

{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



{{model.bookDetails.deliveryMessage}}
De sportwereld

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 17,50 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
Koop lokaal, ook online!
Op voorraad bij: {{model.bookDetails.physicalShopsWithStock[0].Name}}
{{shop.name}}
Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

De sportwereld heeft betrekking op alle individuen en organisaties die wereldwijd bij sport betrokken zijn. De sportwereld. Een inleiding heeft als doel te laten zien hoe die wereld in elkaar zit en zich ontwikkeld heeft. Een deel gaat over de sport in Nederland, maar dat wordt van meet af aan in internationaal perspectief bezien. Deze aanpak is uniek binnen de internationale sociaalwetenschappelijke literatuur over sport. Sporters en hun wedstrijden worden beschouwd als het zichtbare deel van een reusachtige boom die gevoed wordt door een uitgebreid ondergronds wortelstelsel. Het gaat in dit boek vooral om dit wortelstelsel van organisaties, regels en geldstromen. Uiteraard kan dit stelsel niet los bezien worden van de ontwikkeling van de sportbeoefening zelf. Commercialisering van de sport is alom zichtbaar. Om dit thema te kunnen begrijpen, moeten niet alleen de sporters en hun organisaties bestudeerd worden, maar vooral ook het publiek. Dat is de categorie waar in
laatste instantie het geld vandaan komt dat de commercialisering van de sport mogelijk maakt. De betekenis van de hedendaagse gerichtheid van de topsport op het publiek wordt pas goed zichtbaar door te bekijken hoe grote delen van de sport nog steeds getekend zijn door het amateurisme; sport voor het plezier van de sporters zelf.
Ruud Stokvis heeft kans gezien dit complexe onderwerp helder uiteen te zetten. Hij weet de lezer met saillante details te verrassen en ondersteunt hiermee de grote lijn van zijn analyses.
{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks3 : libris