Klacht melden

 

Wat vervelend dat je ervaring niet naar wens is. We gaan je graag helpen! Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar 033-2532300 of een e-mail te sturen naar [email protected].

Je kunt ook per per post een klacht indienen over een product of onze dienstverlening. Houd er rekening mee dat een inhoudelijke reactie hierop langer kan duren (binnen 14 dagen). Een klachtenbrief kun je sturen naar:

Libris.nl
t.a.v. Klantenservice
Postbus 150
3870CD Hoevelaken

 

Indien een klacht/geschil echt niet door ons opgelost kan worden, kun je contact opnemen met de geschillencommissie van Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via www.sgc.nl of bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Uiteraard doen wij er alles aan om een klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Raadpleeg voor meer informatie over klachten en geschillen artikel 16 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Hostname: pro-mbooks2