Missing image

FAQ - veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met de boekhandel of klantenservice.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Een afhaalbestelling kunt u annuleren door contact op te nemen met de boekhandel. Doe dit graag zo snel mogelijk, om te voorkomen dat het boek speciaal voor u wordt besteld.

Een thuisbezorgbestelling is in de meeste gevallen niet meer te annuleren, maar u kunt dit checken door contact op te nemen met de boekhandel (023-5251944 of [email protected]

Hier leest u alles over het wijzigen of annuleren van bestellingen op de website van Libris.

Welke artikelen zijn beschikbaar in de webshop?

In onze webshop kunt u alle bestelbare boeken vinden. Indien anders vermeld worden Nederlandstalige, leverbare, boeken binnen 24 uur geleverd, zowel in de boekhandel zelf, als bij u thuis. Vanaf € 20,00 is thuisbezorging gratis.

 

Welke verzendkosten worden er gerekend bij mijn bestelling?

Voor iedere bezorgbestelling met alleen nieuwe boeken verzonden naar een adres binnen Nederland én met een waarde van €20,- of meer rekenen we geen verzendkosten. Bekijk hier de overige voorwaarden.

Kiest u ervoor om uw bestelling in de boekhandel af te halen, dan worden er uiteraard géén verzendkosten gerekend.

Voor België rekenen wij €2,95 per bestelling. Voor overige producten zoals tweedehands, non-books, spellen en ereaders, rekenen wij €2,95 verzendkosten per bestelling.

Wat wordt er bedoeld met de verschillende leverbaarheidsstatussen?

In uw orderbevestiging of orderstatuswijziging staat altijd de status van de door u bestelde titel vermeld. Hier vindt u meer informatie over de leverbaarheidsstatussen in de webshop.

Ik zie het boek dat ik zoek niet op de website staan. Wat nu?

Als u het boek dat u zoekt niet kan vinden op de website, kunt u bellen of mailen naar de boekhandel. Zeker sommige anderstalige titels staan niet altijd in het assortiment van Libris. We helpen u echter graag om toch het boek te vinden. 

Hoe werkt een bezorging bij Kennemer Boekhandel?

Als u een boek thuis wil laten afleveren of een cadeau wenst te verzenden, dan bent u bij Kennemer Boekhandel aan het goede adres.

Voor de omgeving Haarlem, Bloemendaal en Overveen geldt: bezorging binnen 1-2 werkdagen via onze fietskoerier.

Voor buiten Haarlem, Bloemendaal en Overveen geldt: bezorging binnen 1-2 werkdagen via PostNL of DHL.

Iedere bezorgbestelling met alleen boeken verzonden naar een adres binnen Nederland én met een waarde van €20,- of meer rekenen we GEEN verzendkosten. Bekijk hier de overige voorwaarden.

Aan zendingen naar het buitenland zoals België, Duitsland en Frankrijk zijn wel verzendkosten verbonden. Dit ligt aan de bestemming.

Hoe kan ik de status van mijn bezorging zien?

Als u via onze website besteld, krijgt u zsm bericht via de e-mail. In deze mail zullen we u informeren over wanneer het boek zal worden bezorgd.

Bij verzendingen buiten Haarlem krijgt u tevens een track & trace-link toegezonden van de gekozen postbezorger.

 

Als u een vraag over een specifieke bestelling heeft, kunt u het beste de bevestigingsmail die u heeft gehad na het bestellen direct beantwoorden. Op deze manier gaat uw e-mail automatisch terug naar het juiste e-mailadres van onze boekhandel, en hebben wij gelijk alle informatie over uw bestelling.

Hoe kan ik iets ruilen of retourneren in de boekhandel?

Ruilen
In onze winkels adviseren we u graag over de aankoop van een boek of kantoorartikel. Indien u het boek wilt ruilen, dan is dat bijna altijd mogelijk. We vragen u hiervoor naar de winkel te komen met de kassabon.

Hostname: pro-mbooks3