Bestellen

Bestellen

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Een afhaalbestelling kunt u annuleren door contact op te nemen met de boekhandel. Doe dit graag zo snel mogelijk, om te voorkomen dat het boek speciaal voor u wordt besteld.

Een thuisbezorgbestelling is in de meeste gevallen niet meer te annuleren, maar u kunt dit checken door contact op te nemen met de boekhandel (023-5251944 of [email protected]

Hier leest u alles over het wijzigen of annuleren van bestellingen op de website van Libris.

Welke artikelen zijn beschikbaar in de webshop?

In onze webshop kunt u alle bestelbare boeken vinden. Indien anders vermeld worden Nederlandstalige, leverbare, boeken binnen 24 uur geleverd, zowel in de boekhandel zelf, als bij u thuis. Vanaf € 20,00 is thuisbezorging gratis.

 

Welke verzendkosten worden er gerekend bij mijn bestelling?

Voor iedere bezorgbestelling met alleen nieuwe boeken verzonden naar een adres binnen Nederland én met een waarde van €20,- of meer rekenen we geen verzendkosten. Bekijk hier de overige voorwaarden.

Kiest u ervoor om uw bestelling in de boekhandel af te halen, dan worden er uiteraard géén verzendkosten gerekend.

Voor België rekenen wij €2,95 per bestelling. Voor overige producten zoals tweedehands, non-books, spellen en ereaders, rekenen wij €3,95 verzendkosten per bestelling.

Wat wordt er bedoeld met de verschillende leverbaarheidsstatussen?

In uw orderbevestiging of orderstatuswijziging staat altijd de status van de door u bestelde titel vermeld. Hier vindt u meer informatie over de leverbaarheidsstatussen in de webshop.

Ik zie het boek dat ik zoek niet op de website staan. Wat nu?

Als u het boek dat u zoekt niet kan vinden op de website, kunt u bellen of mailen naar de boekhandel. Zeker sommige anderstalige titels staan niet altijd in het assortiment van Libris. We helpen u echter graag om toch het boek te vinden. 

Hostname: pro-mbooks2