Service

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met de boekhandel of klantenservice

Kan ik op de hoogte worden gehouden van Libris-acties en nieuwe, actuele boeken?

Libris.nl houdt u via de nieuwsbrief per e-mail op de hoogte van nieuw verschenen titels. Daarnaast zult u ook regelmatig verrast worden met informatie en speciale acties. Geef u op via het aanmeldformulier voor de nieuwsbrief en u hoeft niets meer te missen.

Waar kan ik terecht met vragen of klachten?

Indien de vraag of klacht gaat over een boek dat bij één van de Libris- of Blz.-boekhandels is gekocht, dient u terug te gaan naar deze winkel. Zij zullen u verder helpen. Ook kunt u via deze site uw vragen stellen door te klikken op: Stel een vraag aan uw boekhandel

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van Libris via: [email protected]
Onze medewerkers helpen u graag verder.

 

Ook kunt u een officiële klachtenbrief schrijven naar:
Libris.nl
t.a.v. klantenservice internet
Postbus 150
3870CD  Hoevelaken

Raadpleeg voor meer informatie over klachten en geschillen artikel 16 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Zodra we uw mail hebben ontvangen, ontvangt u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw mail een antwoord of passend voorstel.

Waar kan ik terecht met de oplossing uit de folder
  1. U kunt de oplossing uit de Libris-folder inleveren bij de Libris-boekhandel. De oplossing uit de Blz.-folder levert u in bij de Blz.-boekhandel.
  2. Opsturen naar: Libris Blz. B.V., tav prijsvraag, Postbus 150, 3870 CD Hoevelaken.
  3. De prijsvragen uit de folders staat ook altijd op onze website vermeld. Via het deelnameformulier kunt u ook meedoen aan de prijsvragen.
Brengt Libris.nl ook folders uit?

Onder Libris.nl vallen de Libris- en Blz.-boekhandels die beiden een eigen folder uitbrengen, die huis-aan-huis worden verspreid in het bezorgingsgebied van de boekhandel. Krijgt u geen folder in de bus, dan kunt u ook lid worden van onze nieuwsbrief.

 

Ik heb zelf een boek uitgegeven, hoe krijg ik deze op de webshop van Libris?

Al het assortiment dat op de webshop staat, komt bij leverancier CB (Centraal Boekhuis) vandaan.
Indien uw boek dus in CB Online geregistreerd én als leverbaar staat, komt deze automatisch op onze webshop.

Het assortiment in de boekhandels wordt door onze boekhandels zelf bepaald.
Wilt u contact hebben met aangesloten boekhandels, dan kunt u de gegevens vinden via:
https://libris.nl/winkels/

Heeft u toch nog vragen? Mailt u dan naar [email protected], dan zetten onze collega's uw bericht door naar de juiste persoon.