Coca-Cola

het verboden onderzoek

W. Reymond ; William Reymond Taal: Nederlands

Paperback

Niet leverbaar

Dit artikel kun je momenteel niet via de website bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels.
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

SCHOKKENDE ONTHULLINGEN OVER HET BEKENDSTE MERK TER WERELD: COCA - COLA
Coca-Cola thuis, in het restaurant, op het werk, in de supermarkt, op de tv, in de film, in de kranten, op muren. Coca-Cola, de grootste sponsor van sportevenementen. Coca-Cola is overal. 120 jaar na de uitvinding wordt Coca-Cola 1 miljard keer per dag verkocht. 94% van de wereldbevolking kent het logo, er worden 7000 flesjes cola per seconde gedronken in 200 landen. Naast water is Coca-Cola het meest gedronken drankje ter wereld.
Maar de legende heeft een geheim gezicht, een verleden, dat nu openbaar wordt gemaakt. Een lastig onderzoek, omdat Coca-Cola haar eigen mythe in stand houdt en geen openheid van zaken geeft. William Reymond onderzocht ondanks de tegenwerking van het bedrijf de rol van Coca-Cola tijdens de Tweede Wereldoorlog en onthult het grote geheim van het bedrijf.
'Dit boek beschrijft een ongelooflijke vondst.' - Le Figaro
'Een explosief onderzoek.' - Horizon udiant
ISBN
9789044509410
Vorm
Paperback
Uitgever
De Geus
Druk
1e
Verschenen
03-04-2007
Taal
Nederlands
Pagina's
335 pp.
Genre
Literaire non-fictie
Geen recensies beschikbaar.
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks3 : libris