Coca-Cola

het verboden onderzoek

W. Reymond ; William Reymond Taal: Nederlands

Paperback

Niet leverbaar

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Ik wil advies
Vraag de boekhandel

SCHOKKENDE ONTHULLINGEN OVER HET BEKENDSTE MERK TER WERELD: COCA - COLA
Coca-Cola thuis, in het restaurant, op het werk, in de supermarkt, op de tv, in de film, in de kranten, op muren. Coca-Cola, de grootste sponsor van sportevenementen. Coca-Cola is overal. 120 jaar na de uitvinding wordt Coca-Cola 1 miljard keer per dag verkocht. 94% van de wereldbevolking kent het logo, er worden 7000 flesjes cola per seconde gedronken in 200 landen. Naast water is Coca-Cola het meest gedronken drankje ter wereld.
Maar de legende heeft een geheim gezicht, een verleden, dat nu openbaar wordt gemaakt. Een lastig onderzoek, omdat Coca-Cola haar eigen mythe in stand houdt en geen openheid van zaken geeft. William Reymond onderzocht ondanks de tegenwerking van het bedrijf de rol van Coca-Cola tijdens de Tweede Wereldoorlog en onthult het grote geheim van het bedrijf.
'Dit boek beschrijft een ongelooflijke vondst.' - Le Figaro
'Een explosief onderzoek.' - Horizon udiant
ISBN
9789044509410
Vorm
Paperback
Uitgever
De Geus
Druk
1e
Verschenen
03-04-2007
Taal
Nederlands
Pagina's
335 pp.
Genre
Literaire non-fictie
Geen recensies beschikbaar.
Je hebt recent geen producten bekeken
pro-mbooks3 : libris