De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 30,00

Op werkdagen voor 19:00 besteld, binnen 1-2 dagen thuisbezorgd
Gratis bezorging vanaf € 15,- (NL en BE)
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 23 februari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

Management is een vak. Volgens sommigen is het een vak dat je niet kunt leren, maar dat je als manager geboren wordt. Management is echter een vak dat wel degelijk kan geleerd worden. Soms kan dit enkel in de praktijk, maar vaker in combinatie met een theoretische opleiding. Zeker tegenwoordig is het van belang om meer van de theorie van het vak te weten. Globalisatie en een toenemende complexiteit in de zakenwereld maken theorie steeds belangrijker. Deze theorieen geven managers mogelijks nieuwe inzichten in hun functiebeleid. Dit boek is opgesteld in twee stukken om de lezer een zo compleet mogelijk overzicht te geven over de organisatiekunde en de verschillende managements beleidsdomeinen. Hoofdstuk 1 t.e.m. 8 omvatten inleidende principes en concepten van de organisatiekunden. In hoofdstukken 9 t.e.m. 16 kijken we verder naar de functionele beleidsdomeinen van management. Zoals de naam suggereert hoopt dit boek de lezer klaar te stomen om op tactisch niveau te kunnen meedenken. Als lezer wordt je ondegedompeld in de uitdagende en veelzijdige wereld van management en organisaties.
ISBN
9789464057812
Vorm
Paperback
Uitgever
Brave New Books
Druk
1e
Verschenen
25-03-2020
Taal
Nederlands
Pagina's
326 pp.
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr3 : libris