De boekhandel is dicht, maar we blijven bezorgen!

We mogen binnen de regels van het kabinet niet fungeren als afhaalloket, dit wil zeggen dat we momenteel alleen uw boeken bij u mogen bezorgen. En dat doen we met liefde. Hier vindt u meer informatie over de maatregelen rondom de coronacrisis.

Door de grote hoeveelheid bestellingen kan de wachttijd bij onze klantenservice langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. De snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vraag is door een mail te sturen naar [email protected], met eventueel het betreffende ordernummer. Meer informatie op onze klantenservice-pagina's.

Vertraging Engelstalige boeken door Brexit

De Brexit zorgt momenteel voor grote vertraging in de aanlevering van boeken uit het Verenigd Koninkrijk. Daardoor kunnen we de getoonde levertijden bij Engelstalige boeken niet garanderen. 

Paperback

€ 22,50

Op werkdagen voor 19:00 besteld, binnen 1 a 2 dagen thuisbezorgd
Gratis bezorging vanaf € 15,- binnen NL en BE
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: ruilen of retourneren tot 23 februari 2021
Koop lokaal, ook online!
{{promotion.PromotionName}}

Werk jij in een bedrijf of team dat een verandering of groei doormaakt? Heb je te maken met een wijziging in bijvoorbeeld organisatie, team-samenstelling, structuren, werkwijzen, processen, producten of klanten? Een verandering raakt iedereen in de organisatie, of je nu de algemeen directeur, bedrijfsleider, teamleider of een medewerker bent. In dit boek lees je hoe jij in een veranderende organisatie het beste uit jezelf haalt en hoe je anderen verder helpt. Jos leert je op een pragmatische manier hoe je kansen kunt pakken, welke rol je ook hebt. Scepticisme, angst en terughoudendheid buigt hij om naar de absolute wil om mee te doen. Je gaat de veranderingen zien als instappen in een voorbijkomende trein, een stap die zowel je persoonlijke ontwikkeling als de groei van het bedrijf ten goede komt. Aan de hand van de ladder naar commitment en het Euro+ model, en door de in de praktijk getoetste ervaringen, tips en tools in dit boek, help je elkaar professioneel verder. Je leert hoe je als mens en als TEAM een professionele klantgerichte cultuur creëert, waarin iedere betrokkene optimaal tot zijn recht komt. Pak je kans en doe mee met de groei van jouw veranderende organisatie: Win + Win = 3. OVER DE AUTEUR Jos van den Berg heeft als medewerker, leidinggevende en later als coach en trainer, veel ervaring opgedaan met groeiende en veranderende bedrijven. Het is zijn passie om dagelijks een bijdrage te leveren aan mensen met plezier meer laten presteren. Door zijn harmonieuze communicatie te koppelen aan directheid, weet hij mensen te raken, zonder hen te kwetsen. Hij laat hen in de spiegel kijken, om te bepalen waar hun talenten liggen en hun gekoppelde energie zit. Samen met de medewerkers, weet Jos problemen, kansen of wensen plat te slaan en tot de kern te komen. Hij creëert met de betrokkenen de benodigde energie, om er met elkaar iets van te maken.
ISBN
9789493187481
Vorm
Paperback
Uitgever
Expertboek
Druk
1e
Taal
Nederlands
Genre
Management, Economie & Communicatie
Geen recensies beschikbaar.
pro-mbookslibr1 : libris